KONTAKT OS ALLE HVERDAGE PÅ TLF. 2299 0020 abdance@abdance.dk

Priser og generelle bestemmelser vinter 2020/21

Sæsonen starter fra uge 36

Sæsonen starter i uge 36 og slutter i uge 10 med afdansningsbal d. 13. marts 2021. Sæsonen/kurset består af 24 lektioner á 45 min for børneholdene og 50 min. for parholdene.

For sportsdansere består sæsonen af 34 gange. Sæsonen starter i uge 36 og slutter i uge 23 2021. (Turneringsdansere er tilmeldt ved AB Dance for et helt turneringsår ad gangen. Fra 1. september 2020 til og med 31. august 2021)

Tilmelding 

Man tilmelder sig et helt kursus. Tilmelding sker online via www.abdance.dk ved hjælp af følgende procedure:

Gå ind på hjemmesiden ⇒Gå ind på dit hold under Program ⇒ Tryk på “Tilmeld her” ⇒ Udfyld oplysninger ⇒ Læg i kurv.

Tilmeld én elev ad gangen. Tilmeldingen er bindende for hele sæsonen. Alle elever skal være tilmeldt inden 2. lektion.

Priser og betaling

Priser 

Børn/Enkeltperson (45 min.)  2470 DKK
Hvis man ønsker, kan man betale I 5 rater á 518 kr. (Man sparer 5 % ved betaling på engang)

Par (50 min.) 4030 DKK
Hvis man ønsker, kan man betale I 5 rater á 846 kr. (Man sparer 5 % ved betaling på engang)

Sport (60 min.) 4125 DKK
Hvis man ønsker, kan man betale I 5 rater á 866 kr. (Man sparer 5 % ved betaling på engang)

Hvad er en rate og hvornår skal de betales?

Har man ikke mulighed for at betale hele beløbet på én gang, kan der betales i rater.
En rate er en fastsat sum, der betales på bestemte tidspunkter og ikke en månedlig betaling. Afbetalingen foregår i 5 rater som forfalder følgende datoer:1. rate: Ved tilmelding
2. rate: 1.10.2020
3. rate: 1.11.2020
4. rate: 1.12.2020
5. rate: 1.1.2021

Rabatordninger:
Der ydes 20 % i rabat pr. efterfølgende hold, rabatten gives altid på det billigste hold.

Priserne er inklusive Koda/Gramex afgifter og indmeldelses gebyr.

AB Dance er en privatejet danseskole, som ikke får tilskud fra det offentlige. Hos AB Dance er betalingen 100% sikker og bliver foretaget gennem en krypteret forbindelse hos PBS og Nets. AB Dance opbevarer ingen kortinformationer, og du kan derfor trygt betale med Dankort m.m. Skiftes der kort, eller betalingsinformationer, skal oplysningerne ændres under den personlige profil på hjemmesidens medlems login. Bemærk: Kontingentet på en danseskole er en fast kursuspris. Prisen nedjusteres derfor IKKE pga. senere opstart. 

Rabatordninger

Der ydes 20 % i rabat pr. efterfølgende hold, rabatten gives altid på det billigste hold.

Hvad er en rate og hvornår skal de betales?

Har man ikke mulighed for at betale hele beløbet på én gang, kan der betales i rater.
En rate er en fastsat sum, der betales på bestemte tidspunkter og ikke en månedlig betaling. Afbetalingen foregår i 5 rater som forfalder følgende datoer:1. rate: Ved tilmelding
2. rate: 1.10.2020
3. rate: 1.11.2020
4. rate: 1.12.2020
5. rate: 1.1.2021

 

Tilmelding

BEMÆRK VENLIGST!! 
Der skal laves 1 login pr. danser – dvs. har du 2 børn der skal tilmeldes, skal hvert barn have deres eget login!
Dvs. at du skal bruge en unik e-mailadresse til hver.

Tilmelder du dig voksendans, som par, er det kun nødvendigt med 1 login.


Tilmelding sker online via www.abdance.dk under Program, hvor du finder tilmeldingslinket.
Tilmeldingen er bindende for hele sæsonen.
Alle elever skal være tilmeldt inden 2. lektion. (uge 37)

Tilmelding foregår som enhver anden webshop, du vælger de “varer/ydelser” du ønsker at købe og lægger dem i kurven.
Herefter gør du til kassen og vælger din betalingsform samt gennemfører købet. Herefter er du tilmeldt, såfremt du ikke hører andet.


BEMÆRK VENLIGST!!
Under checkout, har vi brug for nogle ekstra oplysninger alt efter hvilket hold du tilmelder dig. Disse oplysninger bliver opbevaret fortroligt, og bliver kun brugt såfremt det er nødvendigt i forbindelse med undervisningen.

Kan jeg betale kontigent på danseskolen?

Desværre ikke. Al betaling foregår via hjemmesiden, så der ikke er “penge” på danseskolerne. Dermed undgår vi eventuelle forviklinger. Ved spørgsmål vedr. betaling henvises til vores mail eller telefon.

Ved manglende betaling

Vi kan alle glemme en betaling, derfor sender AB Dance “reminders” på mail. Modtages betaling stadigvæk ikke, påbegyndes vores rykkerprocedure. Ved for sen betaling pålægges rykkergebyr på kr. 100,- pr. rykker.

Diverse

AB Dance er en privatejet danseskole, som ikke får tilskud fra det offentlige. Hos AB Dance er betalingen 100% sikker og bliver foretaget gennem en krypteret forbindelse hos PBS og Nets. AB Dance opbevarer ingen kortinformationer, og du kan derfor trygt betale med Dankort m.m. Skiftes der kort, eller betalingsinformationer, skal oplysningerne ændres under den personlige profil på hjemmesidens medlems login.

Nåle

NÅLE – HVORDAN TÆLLER MAN SÆSONER?

Har man gået til dans i henholdsvis 5, 10, 15, 20 (og opefter) sæsoner, får man ved kursets afslutning, afdansningsbal, en erkendtlighed.

I løbet af et år, har danseskolen 2 sæsoner, vores vintersæson og vores forårssæson. Disse sæsoner finder sted i vores byer (Aabenraa, Haderslev, Sønderborg og Tønder). Vintersæsonen starter i første uge af september og løber indtil afdansningsbal i marts/april. Herefter starter forårssæsonen, som er et kursus der består af ca. 10 lektioner.

Som sportsdanser, løber sæsonen fra første uge i september til midt/slut juni. En sportsdansers danse år bliver dog stadig noteret for 2 sæsoner, ligeså vel som vore dansere i byerne.

Er I i tvivl om antal sæsoner, kan I altid gå tilbage og se i jeres indbetalinger. Og derved også se hvor mange og hvilke sæsoner man har gået.

Har man tidligere gået hos en anden danseskole, og ønsker at tælle disse sæsoner med, skal der gives besked herom.

Afslutning

AFDANSNINGSBAL HOLDES D. 13. MARTS 2021

 

Datoer hvor danseskolen holder lukket
  • Efterårsferie: uge 42
  • Juleferie: Mandag d. 21. december 2020 – søndag d. 3. januar 2021.
  • Vinterferie: Uge 7
  • Påskeferie: Mandag d. 29. marts 2021 – mandag d. 5. april 2021
  • Store Bededag: Fredag d. 30. april 2021
  • Kr. Himmelfartsferie: Torsdag d. 13. maj 2021 – søndag d 16. maj 2021
  • Pinseferie: Lørdag d. 22. juni 2021 – mandag den 24. juni 2021

    De nævnte dage er alle inkl.
Undervisningen

Undervisningen:
Som udgangspunkt er det IKKE mulighed for at overvære undervisningen i det daglige. Vi har ret godt styr på børnene inde i salen, men er et barn meget ulykkeligt, kommer vi selvfølgelig ud med eleven, som så kan trøstes af mor og far udenfor salen. 

Besøgsdag:
Alle pårørende velkommen til at komme til at overvære undervisningen I uge 48.

Videregivelse af koreografier:
Undervisningen må ikke videregives. 

Løbende information

Der vil løbende komme informationer via mail, og skulle du ikke modtage dem er der ofte tre årsager til dette:

1/ Tjek din JUNKmail eller SPAMfilter!
2/ Har vi fået din korrekte e-mail? Eller har du fået en ny?
3/ Er du tilmeldt?

Tjek at din mail er rigtig under din profil.

Holdskifte

Generelt tilmelder man sig et bestemt hold, men skulle man være forhindret i at deltage på sit normale hold og det samme hold er programsat i en af de andre byer, er man meget velkommen til at flekse. Man skal blot lige give besked herom.

Udmeldelse

Medlemskab ophører automatisk ved sæsonens udløb.
Selvom vi jo er kede af at skulle sige farvel til en elev, kan det jo ske, at du får behov for at opsige dit medlemskab. Vi skal derfor bede om din skriftlige udmeldelse pr. mail til: abdance@abdance.dk INDEN 1. oktober 2020.

Herefter er man økonomisk forpligtet for resten af sæsonen. Kontingent refunderes IKKE efter september måned.
Ønsker du imidlertid at stoppe FØR sæsonen slutter – er det til enhver tid Forbrugerstyrelsens regler om udmeldelse, der er gældende om minimum 6 mdr. kontingent. Ønsker du at stoppe efter 6 måneders perioden bliver din sidste træningsdag, løbende måned + 1 måned fra din opsigelsesdato.
Du er først officielt udmeldt, når vi har registreret din udmeldelse, og bekræftet dette via en mail retur til dig! Dog skal kontingentet stadig forfalde, jvf. ovenstående udmeldelsesregler.
Indbetalt kontingent kan ikke tilbagebetales.

Fotografering i danseskolen

Der vil jævnligt blive taget billeder af undervisningen til brug på både hjemmeside, Facebook, Instagram og lignende. Ønsker man ikke at ens barn eller at man selv bliver fotograferet bedes dette oplyst pr. mail til abdance@abdance.dk.

Aftalevilkår om ændringer som følge af COVID-19 situationen

Danseskolen er ikke ansvarlig for manglende opfyldelse af aftalen, såfremt lovgivning eller myndighedsafgørelser umuliggør afvikling af undervisning eller forhindrer eller forbyder forsamling af mennesker.

Det samme gælder, såfremt danseskolen som følge af myndighedsvejledninger og anbefalinger ikke finder det forsvarligt eller muligt at afvikle undervisningen inden for de aftalte rammer og tidsterminer.

Vores forbehold

Vores forbehold

Danseskolen forbeholder sig ret til at lukke hold, som har mindre end 8 elever. Vi refunderer naturligvis kontingentet – minus den undervisning, som eleven har modtaget – såfremt vi lukker holdet. AB Dance forbeholder sig ret til at ændre lærerkræfter, uden at dette medfører refundering af kontingent.

Ret til ændringer forbeholdes.
VED TILMELDING ACCEPTERER DU SAMTIDIG VORES GENERELLE BESTEMMELSER 

Skal vi ringe dig op?