KONTAKT OS ALLE HVERDAGE PÅ TLF. 2299 0020 abdance@abdance.dk

Priser og generelle bestemmelser sæson 2022/23

Sæson 2022/23

Sæsonen starter i uge 38 og slutter i henholdsvis uge 16 for parholdene, og uge 17 for vores børn og unge. Afslutningsfesten vil være d. 22. april 2023 for de voksne og afdansningsbal for børn og unge d. 29. april 2023.
Sæsonen/kurset består af henholdsvis 25 og 26 lektioner á 45 min. for børneholdene, 50 min. for parholdene og 60 min. for sportsholdene.


Tilmelding 

Man tilmelder sig et helt kursus. Tilmelding sker online via www.abdance.dk ved hjælp af følgende procedure:
Gå ind på hjemmesiden ⇒Gå ind på dit hold under Program ⇒ Tryk på “Tilmeld her” ⇒ Udfyld oplysninger ⇒ Læg i kurv.
Tilmeld én elev ad gangen. Tilmeldingen er bindende for hele sæsonen. Alle elever skal være tilmeldt inden 2. lektion.

Priser og betaling

Priser 

Børn/Enkeltperson (45 min.)  2800 DKK
Hvis man ønsker, kan man betale I 5 rater á 588 kr. – Gælder for september til april
(Man sparer 5 % ved betaling på engang)

Par (50 min.) 4550 DKK
Hvis man ønsker, kan man betale I 5 rater á 955 kr. – Gælder for september til april
(Man sparer 5 % ved betaling på engang)

Sport (60 min.) 3900 DKK
Hvis man ønsker, kan man betale I 5 rater á 820 kr. – Gælder for september til april
(Man sparer 5 % ved betaling på engang)

Hvad er en rate og hvornår skal de betales?

Har man ikke mulighed for at betale hele beløbet på én gang, kan der betales i rater.
Bemærk: Kontingentet på en danseskole er en fast kursuspris. Prisen nedjusteres derfor IKKE pga. senere opstart
En rate er en fastsat sum, der betales på bestemte tidspunkter og ikke en månedlig betaling.
Afbetalingen foregår i 5 rater som forfalder følgende datoer:

1. rate: Ved tilmelding
2. rate: 1.10.2022
3. rate: 1.11.2022
4. rate: 1.12.2022
5. rate: 1.1.2023

Priserne er inklusive Koda/Gramex afgifter og indmeldelses gebyr.

Rabatordninger:
Der ydes 20 % i rabat pr. efterfølgende hold, rabatten gives altid på det billigste hold.
Hvis du skal gå på flere hold, skal du tilmelde dig et hold ad gangen, da rabatten bliver trukket fra på hold nr. 2.
Der ydes 5 % i rabat i forbindelse med betaling af hele sæsonen på engang.

AB Dance er en privatejet danseskole, som ikke får tilskud fra det offentlige. Hos AB Dance er betalingen 100% sikker og bliver foretaget gennem en krypteret forbindelse hos PBS og Nets. AB Dance opbevarer ingen kortinformationer, og du kan derfor trygt betale med Dankort m.m. Skiftes der kort, eller betalingsinformationer, skal oplysningerne ændres under den personlige profil på hjemmesidens medlems login.
Bemærk: Kontingentet på en danseskole er en fast kursuspris. Prisen nedjusteres derfor IKKE pga. senere opstart. 

Rabatordninger

Der ydes 20 % i rabat pr. efterfølgende hold, rabatten gives altid på det billigste hold.
Hvis du skal gå på flere hold, skal du tilmelde dig et hold ad gangen, da rabatten bliver trukket fra på hold nr. 2.
Der ydes 5 % i rabat i forbindelse med betaling af hele sæsonen på engang.

Hvad er en rate og hvornår skal de betales?

Har man ikke mulighed for at betale hele beløbet på én gang, kan der betales i rater.
En rate er en fastsat sum, der betales på bestemte tidspunkter og ikke en månedlig betaling.
Afbetalingen foregår i 5 rater som forfalder følgende datoer:

1. rate: Ved tilmelding
2. rate: 1.10.2022
3. rate: 1.11.2022
4. rate: 1.12.2022
5. rate: 1.1.2023

 

Tilmelding

BEMÆRK VENLIGST!! 
Der skal laves 1 login pr. danser – dvs. har du 2 børn der skal tilmeldes, skal hvert barn have deres eget login!
Dvs. at du skal bruge en unik e-mailadresse til hver.

Tilmelder du dig voksendans, som par, er det kun nødvendigt med 1 login.


Tilmelding sker online via www.abdance.dk under Program, hvor du finder tilmeldingslinket.
Tilmeldingen er bindende for hele sæsonen.
Alle elever skal være tilmeldt inden 2. lektion. 

Tilmelding foregår som enhver anden webshop, du vælger de “varer/ydelser” du ønsker at købe og lægger dem i kurven.
Herefter gør du til kassen og vælger din betalingsform samt gennemfører købet. Herefter er du tilmeldt, såfremt du ikke hører andet.


BEMÆRK VENLIGST!!
Under checkout, har vi brug for nogle ekstra oplysninger alt efter hvilket hold du tilmelder dig. Disse oplysninger bliver opbevaret fortroligt, og bliver kun brugt såfremt det er nødvendigt i forbindelse med undervisningen.

Det er brugerens eget ansvar at holde sin e-mailadresse opdateret.

Kan jeg betale kontigent på danseskolen?

Desværre ikke. Al betaling foregår via hjemmesiden, så der ikke er “penge” på danseskolerne. Dermed undgår vi eventuelle forviklinger. Ved spørgsmål vedr. betaling henvises til vores mail.

Ved manglende betaling

Vi kan alle glemme en betaling, derfor sender AB Dance “reminders” på mail. Modtages betaling stadigvæk ikke, påbegyndes vores rykkerprocedure. Ved for sen betaling pålægges rykkergebyr på kr. 100,- pr. rykker.

Diverse

AB Dance er en privatejet danseskole, som ikke får tilskud fra det offentlige. Hos AB Dance er betalingen 100% sikker og bliver foretaget gennem en krypteret forbindelse hos PBS og Nets. AB Dance opbevarer ingen kortinformationer, og du kan derfor trygt betale med Dankort m.m. Skiftes der kort, eller betalingsinformationer, skal oplysningerne ændres under den personlige profil på hjemmesidens medlems login.

 

Nåle

NÅLE – HVORDAN TÆLLER MAN SÆSONER?

Har man gået til dans i henholdsvis 5, 10, 15, 20…. år, kan man ved kursets afslutning, få en erkendtlighed.

Send en mail til abdance@abdance.dk senest d. 30 marts 2023.

Er I i tvivl om antal sæsoner, kan I altid gå tilbage og se i jeres indbetalinger. Og derved også se hvor mange og hvilke sæsoner man har gået.

Har man tidligere gået hos en anden danseskole, og ønsker at tælle disse sæsoner med, skal der gives besked herom.

Afslutning

Afslutning i danseskolen:

AFSLUTNINGSFEST FOR ALLE VORES PARHOLD OG AFDANSNINGSBAL FOR ALLE VORES BØRN OG UNGE – 29. APRIL 2023

 

Datoer hvor danseskolen holder lukket
  • Efterårsferie: uge 42
  • Juleferie: Mandag d. 19. december 2022 – søndag d. 8. januar 2023.
  • Vinterferie: Uge 7
  • Påskeferie: Mandag d. 3. april 2023 – mandag d. 10. april 2023

    De nævnte dage er alle inkl.
Undervisningen

Undervisningen:
Som udgangspunkt er det IKKE mulighed for at overvære undervisningen i det daglige. Vi har ret godt styr på børnene inde i salen, men er et barn meget ulykkeligt, kommer vi selvfølgelig ud med eleven, som så kan trøstes af mor og far udenfor salen. 

Al undervisning er personlig og kan og må ikke videregives.

Besøgsdag:
Alle pårørende er velkommen til at komme til at overvære undervisningen I uge 48.

Videregivelse af koreografier:
Undervisningen må ikke videregives. 

Løbende information

Der vil løbende komme informationer via mail, og skulle du ikke modtage dem er der ofte tre årsager til dette:

1/ Tjek din JUNKmail eller SPAMfilter!
2/ Har vi fået din korrekte e-mail? Eller har du fået en ny?
3/ Er du tilmeldt?

Tjek at din mail er rigtig under din profil.
Man er selv ansvarlig for at opdatere ens mail, hvis man skulle skifte.

 

Holdskifte

Generelt tilmelder man sig et bestemt hold, men skulle man være forhindret i at deltage på sit normale hold og det samme hold er programsat i en af de andre byer, er man meget velkommen til at flekse. Man skal blot lige give besked herom.

Udmeldelse

Medlemskab ophører automatisk ved sæsonens udløb.

Fotografering i danseskolen

Der vil jævnligt blive taget billeder af undervisningen til brug på både hjemmeside, Facebook, Instagram og lignende. Ønsker man ikke at ens barn eller at man selv bliver fotograferet bedes dette oplyst pr. mail til abdance@abdance.dk.

Aftalevilkår om ændringer som følge af COVID-19 situationen

Danseskolen er ikke ansvarlig for manglende opfyldelse af aftalen, såfremt lovgivning eller myndighedsafgørelser umuliggør afvikling af undervisning eller forhindrer eller forbyder forsamling af mennesker.

Det samme gælder, såfremt danseskolen som følge af myndighedsvejledninger og anbefalinger ikke finder det forsvarligt eller muligt at afvikle undervisningen inden for de aftalte rammer og tidsterminer.

Vores forbehold

Danseskolen forbeholder sig ret til at lukke hold, som har mindre end 8 elever. Vi refunderer naturligvis kontingentet – minus den undervisning, som eleven har modtaget – såfremt vi lukker holdet. AB Dance forbeholder sig ret til at ændre lærerkræfter, uden at dette medfører refundering af kontingent.

Ret til ændringer forbeholdes.
VED TILMELDING ACCEPTERER DU SAMTIDIG VORES GENERELLE BESTEMMELSER 

Skal vi ringe dig op?